always love, hate will get you everytime

min dag förutom lektionerna har varit superbra och jag fick ett hallelujah moment, jag klarade ut bubbelshooter!!!! vi satt tillochmed kvar på skolan enkomt för att jag skulle det.
Sedan strosade vi runt lite på stan och mötte upp malin. när klockan närmade sig fem gick jag och amy till starz och åt middag. Sedan gick jag och amy till rosahuset en timme innan dansen började, och det var det sjukaste jag varit med om..jag grät av skratt och ni vet när man skrattar så mycket att man inte kan andas eller kontrollera sig själv? 
precis så var det och det slutade med att det sprutade vatten rakt ut på golvet..gud jag skrattar bara jag tänker på det!
nu ska jag se klart mammas pojkar och sen försöka dra mig till duschen!
ha en bra kväll :)


jaaa mina vänner, ni vet vad som händer i helgen ;)


Kommentarer
Postat av: amy

HAHHAHAHH!!!!!!!!

2009-10-15 @ 21:39:44
URL: http://baraamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0