i just wanna be with you,

jag vill börja med att säga tack till amy berglund som gjorde min kväll till ett enda stort skratt igår. chailatte och träffa massa trevliga personer säger rätt mycket.
skratt är någt jag behöver just nu, för det har gått dåligt med mycket på sistone dock är jag inte förvånad.
ajaaa, den här dagen har sugit hårthårdarehårdast, har haft världens mensvärk hela dagen och inte kunnat resa mig upp. så jag har spenderat min dag liggandes i soffan och det kommer jag nog göra resten av kvällen också.
vad hände med den här bloggen, bara massa depp inlägg.
återkommer när jag är på bättre humör,så vi får se när det blir.


och som jag brukar säga om den här tjejen,
om ett skratt förlänger livet,kommer vi leva förevigt!

Kommentarer
Postat av: amy

tack själv ester sjögren!!! ;*



"nu ska dom gå hem och....ja...du vet vad.."

HAHAHAHHAHA

2009-10-18 @ 17:20:38
URL: http://baraamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0