i thinking about you all the time, i see you in my dreams

sovmorgon i morse till 11.40 vilket gjorde min dag. och så kommer det se ut varje torsdag OCH fredag fram till jul, love it!
dock hade vi prov där vi satt och skrev novellanalys,hade jag pluggat? nej hängt med på lektionerna? nej..så ni kan ju själv kanske förstå hur det gick.
igår gick inte min dator igång och våran kära datatekniker förklarade för mig att jag hade gjort sönder hela hårdisken,så den var tvungen att omformateras och skickas iväg på lagning..
VILKET BETYDER att alla mina bilder och musik är så gott som borta föralltid. det känns fortfarande förjävligt, men vad gör man..Amy bjöd mig på en chai latte och då kändes allt lite bättre iallfall.

Igårkväll var jag även och såg flickan som lekte med elden,tillsammans med vickan. förövrigt så är det min nya favoritfilm. och det var en kärring som satt brevid mig (som jag fortfarande blir upprörd över när jag tänker på)
Det ringde i hennes telefon och vad gör kvinnan? JO, hon svarar och börjar prata!!! aaaaaah klarar inte av sånna människor och hon fick höra min åsikt efter bion.
Ikväll måste jag hinna packa och städa hela mitt rum,plus se mammas pojkar.
tänkte bjuda på min packningslista,eftersom jag inte har några bilder på denna dator än..


titta,det är ju nästan ingenting alls? har bestämt mig för att ta med mig så lite jag kan, eftersom jag alltid lyckas ta med mig för mycket annars.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: amy

förlåt.. de här kommer göra dig ledsen..men sovmorgonen är bara till 10.40...

2009-10-22 @ 18:54:40
URL: http://baraamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0