trying on all our clothes,boys blowing up our phones

tredje gången jag försöker på mig det här inlägget och det går inte framåt.
men lunch är trevligt, eller jaa..jag och amy äter inte, men rast är alltid great!
Imorse fick jag ett hot av mamma, om jag inte städar mitt rum idag så kan jag glömma att åka iväg på fredag.
Ja på fredag klockan halv fyra går mitt flyg till stockholm och mina älskade syskon!!
har väl inte så mycket mer att säga,
ha en fortsatt bra tisdag! :)


gammjävla bild, men den ger mig många bra och dåliga minnen.


Kommentarer
Postat av: amy

BILDEN ÄR ASHÄRLIG SÅ ÄVEN DENNA LUNCH

2009-10-20 @ 12:07:50
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: Tim

ester det är tisdag? :)

2009-10-20 @ 16:17:03
Postat av: ester

hahahah jaaa jag vet det NU, har gått och trott det hela dagen..

2009-10-20 @ 17:01:28
Postat av: sofia

haha va dålig du är:(



faktiskt söt bild btw:D

2009-10-20 @ 19:48:54
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0