I'd give you better than I could ever give myself

Jag kom ganska nyss hem från att ha dansat all energi ut mig nere på BA. För er som inte visste så dansar jag min andra termin i en dans som heter dancehall, verkligen hur kul som helst!
Imorgon äre äntligen helg och jag har lite olika planer. Har blivit bjuden på barnkalas av vickans lillebror som har hyrt hela storsjöhallen,det känns faktist superkul!!
nu ska jag slänga mig i duschen och sen vidare till sängen :)
här kommer en bild på min och amys efterätt idag,hihi.


nyss så skrev min älskade kusin till mig och jag måste bara säga att jag saknar henne otroligt mycket och vi ses alldeles för sällan. (jag vet att du ser det här elsa, så kommentera..)

det var allt för mig, puss!


Kommentarer
Postat av: amy

woho!

2009-09-24 @ 21:43:55
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: kringlan

det ser gått ut:) hihi



ÅÅ vad söt du är! jag älskar dig med otroligt mycket och jag saknar dig också. hoppas vi ses snart min syster. älskar dig dröm sött och sov gått!!

2009-09-24 @ 21:48:41
Postat av: sofia

haha neju de är ju ett lätt namn att komma på??:O hi;)

2009-09-24 @ 23:10:00
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0