nananananaaa every day

varför ska helgerna gå så jävla fort? och VARFÖR kan det inte vara så att man går i skolan två dagar och resten av veckan är helg? det har jag funderat på länge..
nu är det iallfall söndag och min helg har varit jättebra :)
Igår var jag på barnkalas på storsjöhallen, åkte rutschkanorna för fulla rullar och det känns i kroppen idag vill jag lova. Det känns att jag inte är 6 år längre, men jag tycker det är lika roligt att vara på badhus fortfarande,haha.
Efter badhuset gick vi till obs och handlade onyttigheter för att sen ligga och dö framför priviliged.
Vi fick besöka intersportparkeringen två gånger under kvällen/natten för att träffa folk. och vissa personer går mig verkligen på nerverna ibland, fyyyyyfan.
det slutade med att jag tiggde skjuts hem med johan klockan halv fyra inatt, sen väntade jag på att mamma skulle komma hem efter sin "utekväll", så jag kom i säng vid fyra och vaknade vid 13 och begav mig direkt till josefin.
Nu ska mamma skjutsa mig till maxi där jag ska träffa rebekka, det är på tiden! :)

 
jag och rebekka,
frankrike 09 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0